dijous, 23 de febrer del 2017

El Show de Ballart

En els últims temps, l'Ajuntament de Terrassa s'ha convertit en una màquina de generar notícies. Segurament estiguin interessats en promocionar la carrera política de l'alcalde, Jordi Ballart, però també és molt possible que no estiguin mesurant bé l'efecte de les seves accions.

Quan dirigents i institucions es dediquen amb energia a generar titulars constantment, poden caure en el risc de desacreditar aquestes mateixes institucions i convertir-se a si mateixos en productes mediàtics d'èxit, però sense cap credibilitat. Sona a Trump, oi?

Vegem algunes imatges que demostren el gust que té Ballart per les càmeres:



Ballart, donant una truita a l'Alaska.
 
Ballart, amb la cervesa Artesana.

  
Ballart, inaugurant un hipermercat.

  
Ballart, reben un nadó.


Ballart, inaugurant una estàtua.


Els Reis d'Orient, amb Ballart.

Les estrategies de Ballart per aparèixer als mitjans són interminables. Segons la seva lògica si Terrassa és notícia, Ballart també ho és. I aquesta lògica acabarà provocant el desprestigi de la ciutat. No oblidem les paranoies de l'alcalde queixant-se de camions descarregant escombraries al mig del carrer, el trencament de fotos del Rei en el ple de l'Ajuntament, l'esperpèntic espectacle de l'elecció del Síndic, etc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada