Quan dirigents i institucions es dediquen amb energia a generar titulars constantment, poden caure en el risc de desacreditar aquestes mateixes institucions i convertir-se a si mateixos en productes mediàtics d'èxit, però sense cap credibilitat. Sona a Trump, oi?
Vegem algunes imatges que demostren el gust que té Ballart per les càmeres:
Ballart, donant una truita a l'Alaska. |
Ballart, amb la cervesa Artesana. |
Ballart, inaugurant un hipermercat. |
Ballart, reben un nadó. |
Ballart, inaugurant una estàtua. |
Els Reis d'Orient, amb Ballart. |
Les estrategies de Ballart per aparèixer als mitjans són interminables. Segons la seva lògica si Terrassa és notícia, Ballart també ho és. I aquesta lògica acabarà provocant el desprestigi de la ciutat. No oblidem les paranoies de l'alcalde queixant-se de camions descarregant escombraries al mig del carrer, el trencament de fotos del Rei en el ple de l'Ajuntament, l'esperpèntic espectacle de l'elecció del Síndic, etc.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada